Stichting Voor de Wind presenteert in samenwerking met Filmtheater 't Hoogt en het Louis Hartlooper Complex: CineConcerten, stomme film en live orgelmuziek. Beleef dit najaar de Roaring Twenties tijdens de CineConcert-avonden in de sfeervolle Nicolaïkerk in Utrecht!
Op donderdag 19 november 2015 kunt u de film The Phantom Of The Opera beleven. Organist Joost Langeveld zal live improviseren op het orgel.

Stichting Voor de Wind presenteert in samenwerking met 't Hoogt: Cineconcerten. Beleef dit najaar de Roaring Twenties met twee filmklassiekers tijdens de CineConcert-avonden in de sfeervolle Nicolaïkerk in Utrecht. De films worden live begeleid op het orgel.

Op zondag 24 september vindt het eerste CineConcert plaats: Lucky Star van Frank Borzage uit 1929.

Voor de Wind presenteert op woensdag 24 juni 'Le Tour de France Musical’ in de Domkerk in Utrecht met de gerenommeerde Franse organist en wielerfanaat Michel Bouvard en 19-voudig tourverslaggever Jeroen Wielaert. Zij voeren de luisteraar op virtuoze wijze met lokale composities en tussentijdse commentaren en impressies door vlakke en bergetappes naar de finish in Parijs.

Kom meer te weten over het opnemen van onze producties in uw aanbod.